24 augustus 2007

Vrijdag 24 augustus 2007

Vakantieliefdes en zo...


Dit is Loeka (Unchain My Heart of JBA).
Loeka woont in Boxtel in haar roedel met 3 opgroeiende kinderen. Ze is nu ruim 1,5 jaar oud en deze zomer ging zij voor de tweede keer mee op vakantie naar Frankrijk met haar familie.

Lex schrijft:
We hebben Loeka natuurlijk weer meegenomen op onze vakantie in Frankrijk. We hadden 2 campings uitgezocht aan het water om niet het risico te lopen dat we haar bij grote hitte niet voldoende konden laten afkoelen. Nou dat is goed gelukt want net als Jazz zwemt ook onze Loeka als een echte labrador. We gaven zelf het goede voorbeeld en toen zwom ze gewoon met ons mee. Verder was ze de enige van het gezin met een vakantieliefde, een forse blonde golden retriever, en de enige die e-mailadressen uitwisselde om thuis vakantiefoto;s met haar vriendje te kunnen uitwisselen. How far can you go...........

Tja, wat wil je als je ook zo'n lieve mooie babe bent, met ook nog eens een streepje voor!( Net als Jazz heeft Loeka een prachtig streepje overhaar neus van haartjes die in tegengestelde richting groeien).
Denk dus niet dat je met onze laabs de sores en het plezier van vakantieliefdes ontlopen kan! Ga je met 3 opgroeiende kinderen flaneren op een franse camping, vallen de heren op lieve Loeka!

1 opmerking:

Anoniem zei

Oooh, wat een mooi verhaal weer.....Onze laabjes geven zoveel moois aan ons mensen. Ik raak bij elk verhaal weer ontroerd terwijl ik het in mn ééntje achter de computer zit te lezen( Ja, wel met Blos samen, maar die kan natuurlijk niet lezen he:-)

Pip, ik vind t zo super dat je steeds weer tijd maakt om ook een blog te plaatsen met foto's en een heeel lang verhaal. Ik denk elke dag; eerst even kijken of er een nieuw blogje is! Dat is vaak ook het geval. Elke keer weer een leuke verassing.

Ook leuk om al die JBA-ers te leren kennen met verhaal en foto en bijbehorende mensen. Ik betrap mezelf erop dat ik altijd even bedenk of Blos (J-nest van Tiffi en Olly)dezelfde genen en misschien dus ook dezelfde streken, fratsen en lieve bijzondere eigenschappen heeft.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar ik heb geloof ik mn punt wel gemaakt.......

Dikke knufs Hester en Blos