01 november 2007

Jillian is gedekt!

Freddy (Fogel Hlara Valleyfield Montague) op het strand in Rockanje

Gisteren, 31 oktober, was het zover: Jillian was er klaar voor!
Dus op naar Fredy bij Farbourne Labradors in Rockanje.
Het was een hele trip maar Jill vond het allemaal erg gezellig in de auto.
De dekking ging perfect! Jill deed alles precies zoals een loops meisje dat op haar vruchtbare dagen hoort te doen; staart opzij gedraaid, mooi staan voor Freddy. En Freddy likte haar oortjes en piepte en hupte om haar heen, en deed zijn 'werk'...


Freddy, mijn grote blije vriendje, 'en profile'


Het was voor het eerst dat Jillian Freddy en ik elkaar weer zagen sinds hij van Joe Batt's Arm verhuisde aan het begin van de zomer.
Freddy, altijd opgewekt en monter, was erg blij om ons te zien. (Hij was nog IETS blijer om Jill te zien dan om mij te zien, maar we werden allebei afgeslobberd!)

... is 'ie niet knap en lief en stoer en sexy?!!...

Later gingen we met Freddy naar het strand (Jill mocht niet mee helaas, ze moest rustig blijven en mocht nu niet zwemmen). Heerlijk was het om met FrettePet uit te waaien en om hem weer uitgebreid te zien. Het is zo'n lief ventje, hij gaat overal open op af en hij is zo'n grappige boef! Ik had er erg naar uit gekeken om hem weer te zien en te knuffelen.
Natuurlijk ook veel weemoedige gedachten en gevoelens. Ik ken hem sinds hij een mooie gezellige 12 weken oude pup. we hebben zoveel meegemaakt samen.
Het is goed om te zien hoe gelukkig hij is in Rockanje bij zijn nieuwe vriendjes.

"Hee Pip, sta je nou een traantje weg te pinken? Tis toch goed zo! Let's play!"

Het wàs ook een mooie goede dag!
Een onstuimig weerzien, een geslaagde dekking en ik heb geweldige honden gezien en geknuffeld. Bijvoorbeeld de vader van het U- en W-nest Charley. En Ricky, de vader van het Y-nest. En last but not least trouwe oude Sailor, vader van Shona en opa van pups van de E, I en P-nesten, overgrootvader van het V-nest.... Hij is nu bijna 15 en nog zo'n geweldige reus.

Morgen gaan we nog 'even' langs bij Freddy voor nog een dekking.
Dus Freddy: Sweet dreams vannacht en maak je borst maar nat, want "here she comes again, looking better than a body has a right to!"

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oef, wat een knappe kerel is dat toch!

En wat leuk dat je Sailor hebt gezien, hij was de vader van onze Nero (Irish Pride). Met externe dekreuen, net zoals Charley nu bij Jamie, blijf je toch altijd benieuwd naar wat ze van hun vader hebben, behalve natuurlijk prachtige looks. Ballenmania heeft Sean bijvoorbeeld overduidelijk van zijn vader Ollie geerfd!

Anoniem zei

Ja, die lieve mooie Freddy!! Zo'n lekker knuffelbeest. Ik weet nog goed hoe overweldigend het welkom was van de JBA-heren. Stuk voor stuk met hun voeten bovenop het hek en allemaal willing to paleeeeeeaaaze!! Wat is hij toch vreselijk goed terechtgekomen, die schat...

Sailor is ook de vader van Sarah, en ik zou zo graag eens een foto van hem zien. Ik bedoel, hoe hij nu is. Shonie en Saar hebben echt overeenkomsten die wel bij Sailor vandaan MOETEN komen. Volgens mij hebben ze allebei een behoorlijk grote knuffelfaktor van hem meegekregen.

Unknown zei

AAAAAHHHH die gekke mooie Freddy!!!
Nou Pip ik moet ook even een traantje wegpinken hoor, ook al heeft hij het nu zo goed, hij is toch jouw grote vriend!!! Hopelijk is de dekking goed gegaan en heb je strax prachtige nazaten van een prachtige geweldige mooie Freddy!!!
Ik kan haast niet wachten, hoe lang duurt het voordat je weet of Jilly zwanger is??
En ik wilde ook nog vragen of Shona d'r moeder ook nog leeft, die moet ook stok oud zijn...
dikke kussen uit Bovenkarspel XXX

Bailey, Chester en Dolce zei

Lieve Pip,

wat is het een kanjer, hè, die Freddy. Zóóóóó mooi!! En nog véél belangrijker, zóóó lief en geweldig!!
Jillian boft maar met zo'n lover, daar kunnen alleen maar fantastische puppies van komen!
En nu begint het lange wachten...Maar je weet , alle goede dingen komen langzaam!!
Liefs

Jack Vanderwyk zei

Oh, wat zou het fijn zijn als Jillian zwanger was! Het is zo'n prachtige Labrador-teef, zo'n lief meisje! Ik duim voor je!

Jaap

Anoniem zei

Geweldig leuk dat ik, door te surfen op internet, op jullie site terecht gekomen ben!
Zo ben ik en erachter gekomen waar "jullie" Freddy vandaan komt en zijn geschiedenis voor hij verhuisd is naar Rockanje.
Als ik bovenstaande lees, moet ik reageren!
Sinds 11 oktober zijn wij de trotse eigenaren van Farbourne "Extra Credit" roepnaam MAS.
Mas is de zoon van Freddy en Emma (Farbourne's Without Make up)
Een stevig reutje,dikke poten en een mooi, slim en zeer energiek en ondeugend mannetje.
Dit wilde ik jullie laten weten

gr. Ester