17 december 2007

Film-Sterre!

Sterre (Tomorrow's Dream of JBA)

Hallo allemaal, ik ben Sterre, dochter van Cocoa an Freddy uit het T-nest.

Je raad nooit waar ik gisteren te zien was... Op de TV! Bij Peter R. de Vries... Nou ben ik best een boefje, soms. Hoe kan het ook anders? Ik ben erfelijk belast met boeven-genen van mijn vader! Maar dat zijn leuke boeven-genen, geen misdadige!

Samen met mijn zusje Zoë (Twilight Zone of JBA), was ik figurant bij een moordzaak. We moesten in het donker over straat, aan de riem, met een vreemde kerel. Lachen joh! Ik heb er best talent voor, hoor! Ik ging gewoon een beetje snuffelen hier en daar, heel natuurgetrouw. Zoë liep er ook bij alsof het heel gewoon was. Wij Joe Batt's Armers doen niet zo moeilijk over zo'n TV-debuutje...

Als beloning voor ons optreden kregen Zoë en ik kwispelbier en een lekker botje. Straks worden we twee echte gooise dames met ster alures, zegt mijn baasje John. Zoë en ik weten wel beter, wij hebben de goede attitude. We keep it cool!

Maar stoer vonden we het wel hoor, enne, ik heet niet voor niets "Tomorrow's Dream"... Ik ben het nieuwe snuitje, ik ben een Rijzende Ster, let maar op! Zoë en ik slepen voor je het weet een Oscar binnen!

1 opmerking:

Jack Vanderwyk zei

Een Goois matrasje valt niet te versmaden! Ooit heb ik het aanbod gehad om zes gele pups te laten optreden voor een Page-reclame. Er werd helaas geen vergoeding gegeven en de reis was tamelijk tijdrovend (niet handig wanneer je nog meer pups hebt, die toevallig niet geel zijn), dus ik heb het maar afgewezen.
En onze Oscar heeft met mij op de foto gestaan voor een artikel in de Volkskrant! :-))

Groetjes,

Jaap