25 september 2007

My most favorite pillow...

Rakker is Bisous' most favorite pillow...

Rakker is het beste vriendje van Bisous (Belle Epoque des Terres Sacrées).
Ze kennen elkaar pas sinds juni, toen Bisous bij hem en de Saluki Shira en hun mensjes ging wonen. Sindsdien zijn ze een sterk koppel, een bijzondere twee-eenheid.
Waar Bisous staat of gaat, is Rakker aan haar zijde, en omgekeerd.
Ze lopen ook vaak letterlijk zij aan zij; in het bos zie je ze naast elkaar op het pad, hun ribbenkasten raken elkaar.

Toen Bisous laatst een dag in Elspeet was, liep Rakker de hele dag met zijn ziel onder zijn arm. Hij was niet compleet, vertelden zijn.
Bisous had natuurlijk veel afleiding in Elspeet van de roedel, maar ten ze 's avonds weer thuis kwam, was de begroeting tussen Rakker en het Chocolade meisje erg innig en uitbundig!

"A dog is a friend for life."
Die uitdrukking geldt, dat bewijzen deze twee maar weer, dus ook voor honden onderling!

Life is best when shared...

Choco (Hot Chocolate of JBA) heeft ook een favorite pillow; haar vriendje Simba (Nelson Mandela of JBA)

Maar Choco, die boft, ze heeft er zelfs twéé: haar andere trouwe roedelvriendje Balou de gele laab is minstens zo favoriet als kussen en als friend for life.

Hebben jullie nog een mooie foto van het favoriete levende kussen van je JBA-laab? Stuur een mailtje met foto, dan kan die in deze 'Hall of favorite pillows'!

(Enne... Er wordt geen winnaar gekozen want het zijn allemaal winnaars, natuurlijk!!)

Hier het bewijs dat ook Balou het favoriete kussen van Choco is...

Bailey is al van begin af aan de grote makker van Chester, en natuurlijk is hij ook Ches' lievelings kussen! (Dit was in Frankrijk, eerder deze maand).

En ja, levende kussens hoeven natuurlijk geen honden te zijn; hier Saartje-Mocca taartje (Erinna Fey of JBA) met haar favorite pillow Esther!!! " Volgens mij ben ik het favorite kussen van Sarah!", aldus Esther.

Jazzy ligt ook het liefste boven op mij, ze kruipt, net als Dolce, haar zus, zo dicht mogelijk bij me. Sugar en Bren vinden het ook heerlijk om tegen me aan te liggen, ze gaan dan zachtjes knorren van geluk. En wat dacht je van de stoere jongens...
Tes is knuffelbeer nummer 1 en Ollie weet ook van geen ophouden!

Tessel op één van zijn lievelingskussens; zijn makker en halfbroer Bailey

Janet wil ook nog ff haar lievelings pillow laten zien...

Dublin (Dublin Star of JBA) en Sailor (Yorkshire Man of JBA) zijn dagelijks elkaars most favorite pillows!

Saartje (Erinna Fey of JBA) heeft naast haar liefste mens-kussen ook nog favorite dog-pillows(some got it all!); hier is het Shona Farbourne 's Wild Irish Rose('s behind)...

Teuntje (Susy Que of JBA) ligt heerlijk te maffen op Sandy (nu Sanne)

... En als Teun een keer geen warm harig laabjes-lijf in de buurt heeft, nou dan neemt ze gewoon een'second-best-favorite Pillow', voilà!...

4 opmerkingen:

Unknown zei

OW wat schattig zeg!!
De dames liggen hier ook vaak in de meest bijzondere houdingen! Je blijft foto's maken!!!
Ik zie dus nu op het blog dat alles goed met je gaat, hier is het druk en ik heb weinig tijd voor mailtjes en belletjes etc. Ik loop lekker veel met de dames, en soms zelfs even gedoseerd fietsen!! Shona vindt het allemaal even geweldig!!! Ze krijgt nu weer iets meer eten ( 2ons proplan p.dag!!!! met boontjes) ZIELIG HE??? Dan maar wat langzamer afvallen, ze breekt de boel anders af, en da's voor niemand leuk!!!
Ik hoop dat ze eind oktober ofzo op gewicht is, dan gaat het gebeuren..... de operatie der operaties. Ook zielig maar ik denk dat het toch het beste is...of niet??
Ik bel je gauw,
xxx voor jou en alle hondjes!!!

Bailey, Chester en Dolce zei

Heerlijk hè, die echte hondenliefde!!
Bailey en Chester liggen ook zo vaak saampies, soms wordt Bailey gebruikt als kussen en dan weer Chester, net wie even de meeste zachtheid nodig heeft. Zo aandoenlijk!!
En ja, friends for life, dat zie ik hier ook. Soms loop ik met meer honden, maar Chester en Bailey blijven elkaar dan toch steeds even opzoeken, even neusjes tegen elkaar, even een blik van "gezellig, hè". Klein roedeltje in een groter roedeltje.Dat maakt het hebben van meer honden zo leuk!!

Anoniem zei

Lief zeg dat ze zo snel " een setje" zijn. Blos had dat ook toen Spice nog bij ons woonde. Elkaar als kussen gebruiken, elkaars oortjes schoonlikken, een paar laarzen slopen (ieder 1). Nu heeft Blos een poes als favourite pillow. Alleen weegt Blos 30 kilo en die poes 2 kilo. Als de poes te druk is en keer op keer op Blos d'r kop springt of aan haar poot hangt laat Blos in hondentaal weten dat ze nu even moet stoppen. Ze gaat op de grond liggen en drukt de poes tegen de grond met haar koppie. Als de poes tegenstribbelt, geeft Blos allemaal liefdesbijtjes op Bella haar buikje. Zoo lief en zacht. Dat is nu mijn "setje." Ik zal m'n fototoestel in de aanslag houden voor een foto in die wall of fame. Willen we natuurlijk bij zijn!!!!!

Kus Hes, Blos en Bella

Anoniem zei

O.K, laat ik eerlijk zijn, de ruimte in mijn tweepersoonsbed wordt wel danig ingeperkt, maar dat is helemaal niet erg want het is zo fijn om een kussen te mogen zijn!
Liefs,
Clair&Marjan