24 juni 2008

Dubarry Dreams...

Sterre (Tomorrow's Dream of JBA) droomt lekker weg op de Dubarry's

We weten allemaal hoe verleidelijk puppies zijn. Dubarry snapt dat ook, en dus heeft de fabrikant Sterre ingezet om mensen nog warmer te laten lopen voor Dubarry's.
John, één van Sterre's baasjes, mailt:
"Ik heb een aantal maanden geleden mee gedaan met een foto wedstrijd van Dubarry laarzen. Ik had nog een foto van Sterre als pup (we hadden haar toen pas een week) die lag te slapen op onze Dubarry laarzen. Ik heb de foto naar ze gemaild maar nooit meer iets van gehoord. We hebben niet gewonnen, maar gisteren kreeg ik een mailtje van ze dat ze de foto zo mooi vonden ( en de pup natuurlijk ook) dat deze op hun site geplaatst is. Echt geweldig, ze is nu een echte JBA ster." 
Wanneer jullie de foto groter willen zien moet je even op de site kijken. www.dubarry.nl Daarna outdoor aanklikken en daarna outdoor laarzen en dan overzicht laarzen.

Als pup van 9 weken had Sterretje al oog voor kwaliteit! (OK, neus voor kwaliteit, want de laarzen houden natuurlijk extra geur vast van haar baasjes en daar zijn pups dol op!) En het is een geluk dat Sterre zo lekker ging tukken op die laarzen, in plaats van eraan te gaan knabbelen, dat doen pups nu eenmaal graag... Maar ja, als je ook Tomorrow's Dream heet, moet je je naam natuurlijk wel eer aan doen. Slapen en dromen dus! 


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat staat nog op mijn verlanglijstje een paar van die mooie laarzen :-) Sterre heeft idd smaak, en wat een plaatje is ze.

Bailey, Chester en Dolce zei

Wauw, wat een schitterende foto!!
Waarom hebben jullie eigenlijk niet gewonnen?? En ze was al zo beroemd met haar TV-rol met Zoe!!
Leuk hoor, al die beroemde JBA-telgen!

Tja, daar steken wij maar bleekjes bij af. Bailey houdt niet zo van aandacht, en Chester is hier in Drenthe alleen maar berucht als Don Chesterino, de teefjesversierder. Maar ach, ze zijn zoooo lief met ze tweetjes, het zijn zulke schatten, en dat is ook veel waard.

Anoniem zei

Wat leuk zeg! Ik heb even gekeken en ik moet zeggen: de foto staat errug goed op de site!

Groetjes Evelien

Anoniem zei

Hebben jullie dan Boemba (volgens mij Ruby Tuesday of JBA) al gezien, in de nieuwe Wraf! Hij woont bij John Heitinga en zijn vriendin, dus alweer een Glamourdog!! Jaja, kindje van Freddie en Claire?

Sterre is echt prachtig, en inderdaad, waarom heeft ze niet gewonnen??