02 juli 2009

Opgestaan, plaatsvergaan!

Max, zoon van Tessel en Reza

Baasjes en hondjes genieten van zonnige dagen. Silvia mailt me deze foto:"Max geniet in de zon, tja........ en als je even opstaat dan kan het weleens gebeuren dat je pech hebt! Over brutaliteit gesproken".

Catootje legt de handdoek precies zoals zij 'm hebben wil...

Onze Catotel kan er ook wat van. Zij vindt het de gewoonste zaak van de wereld dat zij om mijn bedje kruipt als ik wat anders aan het doen bent. Daar ligt ze dan alsof dat heel gewoon is, vaak nog met haar koppie op mijn kussen ook!...

"Heel gewoon, dat ik me uitstrek op de stretcher"

Soms kauwt ze er tevreden op een stokje, of verzamelt ze haar speeltjes en knuffels erop. De andere honden kennen hun plaats, die doen dat niet. Maar onze Catotel leeft onder en boven de wet! Denkt ze...
Dat blijkt helemaal wanneer ik op de stretcher lig, ogen dicht, genietend van de zon op mijn huid. Want dan komen er opeens twee kleine voorpootjes vlak naast me, gevolgd door een klein achterbeentje van Cato, en nog eentje. En dan ligt ons kleine meisje naast me. Innig tevreden. Om mij grondig op mijn wangen te gaan likken. Tja, en stuur zo'n beestje dan maar eens op de grond!

Fogel Hlara Darling, onze Cato, is een bijzonder kind!

2 opmerkingen:

Martine zei

Frodo kan d'r ook wat van;-) Hij gaat met z'n kont heel voorzichtig schuivend op de bank zitten. Dus echt alleen met de kont. Alsof ie wil zeggen; ik lig niet op de bank, want dat mag weer niet. maar zitten daar heb je niks van gezegd! Mooi! Pups zijn ook weer adorable.

Martine zei

Ps, als je op m'n blog kijkt even naar onder scrollen, daar staat Frodo ergens mooi te wezen op de foto.