12 augustus 2006

Zaterdag 12 augustus 2006


Om te bewijzen dat Fiera nu echt zwemt, stuurden Dick en Anneke een aantal foto's. Hierboven: Balou en Fiera samen in het Blauwe Meer bij Hoogersmilde.

Nog wat foto's gemaakt door Dick: Sugar en haar pups, woensdag 9 augustus.

Laura met Veni, Vidi, Vici of Joe Batt's Arm

Sugababes!

Foto van donderdag 10 augustus, gemaakt door Onno, Cari en Wilco, van Ishra (Vintage Blue Jeans of Joe Batt's Arm).

Sugar (hier met haar speeltjes van Odet) heeft gisteren bezoek gehad van haar vrouwtje Odet. Het weerzien was allerhartelijkst. Toch had ze er geen moeite mee dat ze op een gegeven moment weer naar haar pups moest, en ook niet dat Odet weer wegging. Sugar is duidelijk aan haar pups gehecht.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Jaap & pip! Wat geweldig dat het zo goed gaat met de pups!
Jullie weten vast wel ik mijn Jop kan laten zwemmen... in de Kibbelkoele mag het niet en ik ben nog niet zo ver dat ik weet waar het wel mag? Kunnen jullie mij vertellen waar ik wezen moet?

Jack Vanderwyk zei

Hoi Eliska,

Wij laten de honden altijd zwemmen in de Meeuwenplas, in de Voshaar. Dichterbij dan de Kibbelkoele en ik heb toestemming van de directeur van Staatsbosbeheer persoonlijk om daar de honden los te laten lopen en te laten zwemmen. Zie De Voshaar.

Anoniem zei

Hallo Jaap!
Mijn hartelijke dank... ik ga zeker ff met Jop kijken bij 1 van deze plassen